• Intra la facultate printr-un singur Tweet

    Metodele de selectare a studenților în universitățile americane devin din ce în ce mai interesante și neconvenționale. Dacă în 2010 Universitatea Tuffs le-a permis studenților să aplice printr-un filmuleț în loc de tradiționalul eseu Despre mine, în 2011 Universitatea din Iowa este dispusă să ofere o bursă completă studentului care trimite cel mai bun tweet. Dacă e să ne luăm după numere, în jur de $37.000 depind de cele 140 de caractere ale unui mesaj pe Twitter. Ce părere au studenții? “I saw [the University of Iowa’s Tweet scholarship] and I though, ‘Oh my gosh! Why not?’” said Kinzie Dekkenga, who wants to return to school in order to continue…

  • 10 reguli pentru lumea filmului 2.0

    Am participat astăzi la workshop-ul susținut de Thomas Mai în cadrul TIFF. Cu toate că focusul său a fost pe film și s-a adresat în principal producătorilor de filme, lucrurile subliniate pe parcursul prezentării sale pot fi extrapolate în domeniul marcomm. S-a făcut încă de la început distincția între web 1.0 și 2.0, mai exact între lumea ”veche” și lumea conectată. Iată deci cele 10 reguli de urmat pentru a reuși în lumea filmului 2.0. 1. Internetul oferă nenumărate posibilități, nu limitează 2. Este important să avem cât mai multe contracte de ne-exclusivitate, decât unul singur de exclusivitate 3. Producătorii moderni de filme nu sunt independenți, ci fandependenți 4. E important…

  • Instantanee pariziene

    Parisul, un oraș plin de savoare și de viață, mi-a dăruit șansa să surprind momente din cotidianul său, care îmi vor rămâne mereu în suflet. De la sărutul celor doi adolescenți în Place des Voges, până la vânzătorul de brelocuri din grădinile Tuileries, fiecare fotografie spune o poveste pe care vă invit să o descoperiți în perioada 21 feb – 5 martie în Stripes Cafe (Str. Gh. Marinescu nr. 26). Deschiderea expoziției va avea loc luni, 21 februarie ora 19.00.

  • 8 ianuarie

    Aștept cu nerăbdare să vină 8 ianuarie. Și asta în fiecare an, doar e ziua mea. Nu la fel de tare cum aștept să vină Crăciunul, dar anul acesta am avut countdown timer pe telefon pentru amandouă evenimentele. Crăciunul a fost, a trecut. Apoi a venit ziua mea. Tata mi-a pus numele și Ioana (doar i-am stricat cheful de Sf. Ion) așa că, vorba unei prietene, eu petrec două zile la rând. Dar anul acesta petrecerea a fost în 8 alături de mulți prieteni dragi mie, cărora le mulțumesc. Am băut, ne-am distrat, mi-au cântat ”E ziua ta, ziua ta, ziua ta…” și am primit multe cadouri frumoase. A, da…

  • Ciocneste-ti prietenii pe facebook!

    După facebook in 2015 si Adevarul in 2015, Groupama Asigurari lanseaza o noua idee pe facebook. Este vorba despre o aplicație cu ajutorul căreia realizezi schița unui accident în care îți ciocnești un prieten, iar altul va juca rolul de martor. Toate astea pentru a promova Cardul de Asistență Rutieră Groupama.Și ca să nu fie totul degeaba, fiecare persoană care folosește aplicația este înscrisă automat pentru tragerea la sorți a unui sistem de navigație.

  • Ce am învățat la SMS Cluj

    Și iată că a trecut și Social Media Summit-ul de la Cluj. A fost un eveniment foarte bine organizat și primul de acest gen din Cluj. Trebuie să recunosc că nu am aflat multe lucruri despre care să nu fi auzit cel puțin până acum, dar nici nu regret că am fost. A fost o zi plină în care am învățat câte ceva. Am învățat de la Sergiu Biriș că Social Media is the new black și că poate genera efecte în offline din exemplul campaniei La Mall de pe trilulilu. Grant McKenzie de la Ursus ne-a arătat ce înseamnă o prezentare bine pregătită și bine susținută. El ne-a vorbit…

  • 2.130.580 de utilizatori Facebook in Romania

    România are în 5.12.2010, conform site-ului socialbakers, 2.130.580  de utilizatori pe facebook, cu o rată de penetrare de 9,7% din totalul populaţiei şi 27.36% din totalul persoanelor conectate la internet, situându-se astfel pe locul 47 în lume.   Distribuţia după vârstă arată că cei mai mulţi utilizatori români de facebook au între 18 şi 24, respectiv 25 şi 34 de ani, dar există şi reprezentanţi cu vârsta de peste 65 de ani. În ceea ce priveşte distribuţia după gen, diferenţa între reprezentantele sexului feminin (52%) şi reprezentanţii sexului masculin (48%) nu este aşa de mare, la fel ca în cazul utilizatorilor de internet în general.   Cele mai prezente branduri…