Uncategorized

Aducem valorile României acasă?

Compania clujeană Farmec este în plin proces de rebranding şi îşi face simţită prezenţa în online.

După campania prin care onliner-iţele au putut testa gratuit produsele Farmec, Gerovital iniţiază o nouă campanie, Aducem România acasă, prin care redirecţionează 1% din valoarea vânzărilor din perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011 către Echipa Olimpică Română al cărei sponsor oficial este.

‘Ce putem noi să facem? E simplu! Să cumpărăm produse Farmec nu doar pentru a ajuta Echipa Olimpică Română, dar şi pentru a beneficia de calitatea produselor româneşti.

Farmec nu e doar pentru bunica sau mătuşa cea nesuferită care folosesc acelaşi lapte Doina de când ne ştim. Farmec are produse de calitate şi la preţuri la îndemâna oricui.

O iniţiativă lăudabilă care invită românii să îşi aducă aminte care sunt valorile lor!

Ti-a placut? Distribuie-l!
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.