LIFESTYLE

Don’t drink and drive

Pentru aceia dintre voi care au carnet de conducere, termenul unghi mort nu este cu siguranță un mister.
 Nu voi uita niciodată prima mea întâlnire cu el în trafic. Era seară, mă grăbeam să ajung acasă și am vrut să schimb banda de pe a doua pe prima bandă. Întâmplarea face că pe prima bandă aveam o mașină în unghiul mort. Nu s-a întâmplat nimic, poate doar niște înjurături din partea celuluilalt șofer, însă de atunci de fiecare dată când vreau sa schimb banda nu mă mulțumesc doar cu oglinzile, ci întorc capul pentru a mă asigura ca într-adevăr e liber.

11146432_930030687019402_39738706441130181_o

 

Pornind de la ideea unghiului mort, compania de băuturi Pernod Ricard Brazil a lansat o campanie publicitară menită să atragă atenția asupra efectele consumului de alcool la volan.
Campania a fost creată de agenția din Sao Paolo F.biz, având la bază sloganul

Drinking and driving create new blind spots.

11148575_930030680352736_6799822743079082642_o
Ti-a placut? Distribuie-l!
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.